Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe indeling mobiele versie Zeelandnet.nl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe indeling mobiele versie Zeelandnet.nl

    De mobiele versie van de Zeelandnet voorpagina heeft een nieuwe indeling gekregen.
    Via de icoontjes bovenaan ga je snel en direct naar de populairste onderdelen van de site.

    Daarnaast is er meer aandacht voor het nieuws en het prikbord.
    We hopen hiermee een bezoek op Zeelandnet op de mobiel aantrekkelijker te maken.
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: mobiel-2.png
Bekeken: 795
Grootte: 116,7 Kb
ID: 203552

  • #2
    De frisse heldere indeling verraste me positief. Bedankt Zeelandnet.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
      De mobiele versie van de Zeelandnet voorpagina heeft een nieuwe indeling gekregen.
      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: mobiel-2.png Bekeken: 176 Grootte: 116,7 Kb ID: 203552
      Is nog niet geheel ok (sorry).
      "Peiling:.." moet onder "ANWB: drukste..." worden getoond. Content loopt nu uit beeld.
      Kan met een CSS regel worden aangepast.

      Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: cssvoudtje.jpg Bekeken: 0 Grootte: 40,3 Kb ID: 203596

      Keep up the good work!
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ik had de screenshot in Chrome Devtools -> mobiele weergave gemaakt... dan klopt de CSS net niet helemaal. Zou op de gewone mobiele weergave een stuk beter moeten zijn.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Zou op de gewone mobiele weergave een stuk beter moeten zijn.
          Misschien dat het handig is eerst zelf even de live versie te checken. Het is nl correct wat Chrome Devtools toont. Op het eerste gezicht is het niet duidelijk dat wij naar links moeten swappen om het volgende plaatje/bericht goed in beeld te krijgen?
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #6
            Ik verwoord het verkeerd... op mobiel werkt dat wel gewoon goed. Alhoewel je per telefoon en browser kleine verschillen kunt blijven houden.
            We hebben sowieso niks live gezet zonder dat vooraf grondig te testen. De screenshot via Chrome was dan ook wat ongelukkig gekozen en had verwarring kunnen voorkomen.
            Nieuwsitems naar links swipen lijkt vooralsnog geen grote issue te zijn. Ik kan zien dat gebruikers het normaal en logisch gebruiken.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X