Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta inzicht weigert te werken

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Delta inzicht weigert te werken

    Goedendag,

    Vorige week was mijn router defect. Het WIFI gedeelte werkte niet meer en dus was er ook geen registratie van de slimme meter.
    Een nieuw router geïnstalleerd en het WIFI-probleem was opgelost. Maar nu Delta inzicht. Ik had alles verwijderd, dus ik wilde het verhaal opnieuw installeren. De handleiding erbij gehaald, maar...

    Hoe ik het ook probeer, ik krijg geen internetverbinding met fifthplaysmart.com. Er is wel een WIFI-signaal van het apparaat, maar een verbinding via tablet of smartphone lukt niet. Ik krijg de foutmelding, dat er geen internet beschikbaar is.

    Is er soms iemand die een lichtpuntje ziet.
    In de oude situatie werkte het perfect.

    Met vriendelijke groeten,
    Hans Vermeulen

  • #2
    Hallo hansi,

    Fijn dat je wifi weer goed werkt!
    Voor de installatie van de DELTA Inzicht zou ik je adviseren om contact op te nemen met DELTA Energie.
    Je kunt ze bereiken via Facebook Messenger of via de chat op de pagina https://www.deltaenergie.nl/service.
    Of je kunt telefonische contact opnemen met DELTA Energie op het nummer 0118 225500 (bereikbaar maandag t/m vrijdag van 8:00 tot 18:00)
    Ik vertrouw erop dat je dan spoedig geholpen wordt.

    Reageer


    • #3
      Ik had dit dus ook. Na een nieuwe modem werkte het Delta inzicht niet meer. Navraag heeft mij uiteindelijk geleerd dat je het weer opnieuw moet aanmelden met je wifi gegevens. Wifi netwerk en wachtwoord. En die verschillen per modem. Het netwerk bij mij heet (naam 2,4) en dan een wachtwoord. Deze gegevens moet je gekregen hebben bij het nieuwe modem.

      Reageer


      • #4
        Ferry, het nummer dat jij genoemd hebt, is fout. Het moet zijn 0118 225575.
        keestramper, Niet mijn modem was kapot, maar de router die ik gebruik en weer perfect werkt. Alleen slaag ik er niet in om Delta Inzicht te installeren.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hansi Bekijk bericht
          Ferry, het nummer dat jij genoemd hebt, is fout. Het moet zijn 0118 225575.
          keestramper, Niet mijn modem was kapot, maar de router die ik gebruik en weer perfect werkt. Alleen slaag ik er niet in om Delta Inzicht te installeren.
          Het nummer van ons (DELTA Fiber) is 0118 225575. Maar het telefoonnummer van DELTA Energie is 01118 22 5500. Het DELTA Inzicht is een product van DELTA Energie. Daar kunnen ze (volgens) mij deze op afstand voor je resetten zodat je deze weer opnieuw kunt instellen.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X