Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Overheid dwingt burger in de richting van Google en Apple

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Overheid dwingt burger in de richting van Google en Apple

    De overheid biedt digitale diensten steeds vaker uitsluitend aan voor klanten van Google en Apple.

    Burgers die bijvoorbeeld zaken willen doen met de Belastingdienst of het UWV kunnen daardoor alleen nog veilig inloggen als ze klant zijn bij deze Amerikaanse techbedrijven.

    https://fd.nl/economie-politiek/1383...45665_20210510

  • #2
    Vooralsnog is het eerst je bron: die mij dwingt in de richting van registratie?
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Vooralsnog is het eerst je bron: die mij dwingt in de richting van registratie?
      Zie de oplossing van GoeRoe hiervoor.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
        Vooralsnog is het eerst je bron: die mij dwingt in de richting van registratie?

        De tijd zal het leren, maar dat er een verschuiving van machten is lijkt mij meer dan duidelijk.

        En deze bron is vrij van registratie, vele forum gebruikers verwijzen naar deze bron.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
          Vooralsnog is het eerst je bron: die mij dwingt in de richting van registratie?
          Ik dacht dat jij Firefox als browser gebruikte, en die heeft daar naar ik weet geen probleem mee.

          https://fd.nl/economie-politiek/1383...45665_20210510

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht


            De tijd zal het leren, maar dat er een verschuiving van machten is lijkt mij meer dan duidelijk.

            En deze bron is vrij van registratie, vele forum gebruikers verwijzen naar deze bron.
            fd.nl is niet vrij van registratie.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

              fd.nl is niet vrij van registratie.
              Volgens mij kun je via Firefox deze links openen zonder registratie.

              Zie de oplossing van GoeRoe hiervoor.

              Reageer


              • #8
                Alleen met trucjes dus niet vrij.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  Alleen met trucjes dus niet vrij.
                  Ik heb mij wel voor FD plus geregistreerd, maar niet voor het gewone FD nieuws.

                  Gebruik wel Firefox maar of dat als trucje gezien moet worden?

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                    Ik heb mij wel voor FD plus geregistreerd, maar niet voor het gewone FD nieuws.

                    Gebruik wel Firefox maar of dat als trucje gezien moet worden?
                    Je bent gisteren blijkbaar "Expert" geworden, ik zie het nu pas.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                      Je bent gisteren blijkbaar "Expert" geworden, ik zie het nu pas.
                      Als de omstandigheden het toelaten zullen we dit heugelijke feit op gepaste wijze vieren.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht

                        Als de omstandigheden het toelaten zullen we dit heugelijke feit op gepaste wijze vieren.
                        Het is een goede gewoonte om al uw trouwe reageerders op koffie en cake te trakteren.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                          Het is een goede gewoonte om al uw trouwe reageerders op koffie en cake te trakteren.
                          Het staat genoteerd, is taart ook goed?
                          Laatst bewerkt door Guest01; 11 May 2021, 13:10.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X