Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

3 mesh wifipunten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • 3 mesh wifipunten

    Misschien begrijp ik het verkeerd maar kosten die wifi punten nou 129 euro of zijn ze gratis aangezien dat in de tekst erbij staat.
    heeft iemand hier meer duidelijkheid over?

    ?????zie afbeelding
    Bijgevoegde bestanden

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
    Misschien begrijp ik het verkeerd maar kosten die wifi punten nou 129 euro of zijn ze gratis aangezien dat in de tekst erbij staat.
    heeft iemand hier meer duidelijkheid over?

    ?????zie afbeelding
    Wat zijn de kosten
    De Mesh Wifi-punten hebben een waarde van 169,-. Als je DELTA-klant bent betaal je 129,-.

    Verschillende apparaten als extra wifi-punt in huis | DELTA

    Gratis zijn ze natuurlijk nooit, je kunt ze in bruikleen krijgen wanneer je een nieuw Flexpakket afsluit.
    Laatst bewerkt door driepinter; 7 Mar 2021, 14:00.

    Reageer


    • #3
      Ik heb 2 jaar geleden de Mesh TP DECO M9 triple gekocht en waanzinnig internet daardoor. Overstappen naar glasvezel is dus voorlopig niet aan de orde, mede omdat Delta geen routers ertussen wil. Deze optie is bij Delta niet ingeschakeld, terwijl er providers zijn die de mogelijkheid wel bieden. En zonder routers heb ik geen goed internet in mijn woning.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

        Wat zijn de kosten
        De Mesh Wifi-punten hebben een waarde van 169,-. Als je DELTA-klant bent betaal je 129,-.

        Verschillende apparaten als extra wifi-punt in huis | DELTA

        Gratis zijn ze natuurlijk nooit, je kunt ze in bruikleen krijgen wanneer je een nieuw Flexpakket afsluit.
        Ik zie idd dat er staat dat ze voor een delta klant 129 euro kosten maar als ik ingelogd ben op mijn delta en ik selecteer de 3 mesh punten en druk op meer informatie dan staat er toch echt dat ze kosteloos te gebruiken zijn in bruikleen. Hier staat niks over dat je een nieuw flexpakket moet afsluiten.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht

          Ik zie idd dat er staat dat ze voor een delta klant 129 euro kosten maar als ik ingelogd ben op mijn delta en ik selecteer de 3 mesh punten en druk op meer informatie dan staat er toch echt dat ze kosteloos te gebruiken zijn in bruikleen. Hier staat niks over dat je een nieuw flexpakket moet afsluiten.
          Dat staat er inderdaad maar daar bedoelen ze denk ik toch wat anders mee.

          Algemene voorwaarden | DELTA

          Laatst bewerkt door driepinter; 7 Mar 2021, 15:39.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
            Misschien begrijp ik het verkeerd maar kosten die wifi punten nou 129 euro of zijn ze gratis aangezien dat in de tekst erbij staat.
            heeft iemand hier meer duidelijkheid over?

            ?????zie afbeelding
            Hi Marco198332 . Wanneer er op jouw adres reeds diensten afgenomen worden kun je als internetklant van DELTA gebruik maken van een korting van EUR40,00 op de aanschaf in eigendom van het TP-Link DECO M5 set. Je betaalt in dat geval als bestaande klant EUR129,00 in plaats van EUR169,00.

            Bij nieuwe aanmeldingen voor een DELTA Flexpakket op een lever adres waar tot dan geen diensten afgenomen werden bestaat de mogelijkheid de hardware kosteloos in bruikleen te ontvangen gedurende de looptijd van het nieuw aangemelde contract. Bij stopzetting van de afgenomen diensten zal in dat geval de hardware geretourneerd dienen te worden.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

              Hi Marco198332 . Wanneer er op jouw adres reeds diensten afgenomen worden kun je als internetklant van DELTA gebruik maken van een korting van EUR40,00 op de aanschaf in eigendom van het TP-Link DECO M5 set. Je betaalt in dat geval als bestaande klant EUR129,00 in plaats van EUR169,00.

              Bij nieuwe aanmeldingen voor een DELTA Flexpakket op een lever adres waar tot dan geen diensten afgenomen werden bestaat de mogelijkheid de hardware kosteloos in bruikleen te ontvangen gedurende de looptijd van het nieuw aangemelde contract. Bij stopzetting van de afgenomen diensten zal in dat geval de hardware geretourneerd dienen te worden.
              Bedankt voor de info.
              misschien ook even de informatie aanpassen op jullie website. Want zoals ik al zei staat er als ik inlog op mijn delta en ik kies de 3 mesh punten als extra, dan staat er dus als ik op meer informatie klik dat ik de punten kosteloos in bruikleen krijg.

              Aangezien dat dus niet zo is is het misschien handig dat jullie deze informatie aanpassen.

              Zie nogmaals onderstaande afbeelding:
              Bijgevoegde bestanden

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marco198332 Bekijk bericht
                Aangezien dat dus niet zo is is het misschien handig dat jullie deze informatie aanpassen.
                Zie nogmaals onderstaande afbeelding:
                Dat lijkt mij inderdaad ook verstandig. Ik ga dit direct voor je aankaarten zodat de informatie aangepast zal worden. Thanks voor de melding Marco!

                Reageer


                • #9
                  Ik denk dat het belangrijk is om te weten dat
                  • deze set van drie bestaat uit 1 wifi node en 2 wifi repeaters. Dat houdt in dat de node dmv een UTP kabeltje met de modem/router of switch verbonden moet worden voordat de twee overige nodes het wifi signaal van deze drie nodes draadloos 'verlengen/verbreden'.
                  • Mocht je al wifi actief hebben, dan is het mogelijk dat het wifisignaal van de onderlinge drie nodes stoort op je reeds bestaande wifi-netwerk (2,4 en 5Ghz). Ik zou deze oplossing daarom alleen gebruiken als je nog geen Wifi actief hebt (of de wifi van je modem/router uit staat).
                  Bovenstaande situatie is dus een geheel ander principe dat bijvoorbeeld een Fritz!Repeater 2400 die je alleen maar in het stopcontact hoeft te stoppen, zich nestelt in het reeds bestaande wifi netwerk en het signaal verlengt/verbreedt.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Mar 2021, 12:47.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10

                    Reageer


                    • #11
                      Toch staat dit feit 'access point mode' duidelijk in de installatiehandleiding onder stap 7.

                      Je leest er gemakkelijk overheen dat is waar.
                      Bijgevoegde bestanden
                      Laatst bewerkt door driepinter; 9 Mar 2021, 10:15.

                      Reageer


                      • #12
                        Overal staat dat 3 mesh wifi punten gratis zijn.
                        Nu 2 jaar na aanmelding ligt in de wijk glasvezel en krijg ik een bevestiging. Hierin staat dat ik deze 3 stuks ga huren...

                        Destijds heb ik berekend wat de gunstigste provider is. Nou Inc. de gratis mesh punten voor Delta gekozen.

                        Ook al zeggen ze dat het bruikleen wordt ipv huren... ik heb gewoon recht deze te houden...

                        Ik heb overal kopieën en screenshots van... just in case :-)
                        Bijgevoegde bestanden

                        Reageer


                        • #13
                          Noxex Vrijwel niks is tegenwoordig meer echt “ Gratis “ Het klinkt & staat leuk op een Website, Nu toevallig van Delta.
                          Ook ik ben in de term “ Gratis “ getrapt destijds toen ik zag dat ik voor de setjes ging betalen ( huur ) heb ik ze weg gedaan.
                          Ook mede omdat het eigenlijk niet echt lekker werkte.
                          Feit blijft wel dat het ergens raar is dat het er nu nog zo staat….. Maar dat zullen de kleine lettertjes zijn

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                            Noxex Vrijwel niks is tegenwoordig meer echt “ Gratis “ Het klinkt & staat leuk op een Website, Nu toevallig van Delta.
                            Ook ik ben in de term “ Gratis “ getrapt destijds toen ik zag dat ik voor de setjes ging betalen ( huur ) heb ik ze weg gedaan.
                            Ook mede omdat het eigenlijk niet echt lekker werkte.
                            Feit blijft wel dat het ergens raar is dat het er nu nog zo staat….. Maar dat zullen de kleine lettertjes zijn
                            Je huurt ze voor niks, dus maak je er gratis gebruik van.

                            Reageer


                            • #15
                              Bordewolf Niet voor niks…
                              Het was toch echt iets van 5/10 euro ? Per maand.
                              Exact bedrag weet ik zo even niet meer.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X