Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Fo

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Fo

    Tijdens het schrijven van een reactie op ons forum krijg ik om de haverklap de melding dat er iets mis gaat.
    Of ik moet opnieuw inloggen terwijl ik ogenschijnlijk al ben ingelogd (1)

    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: ingelogd.jpg Bekeken: 0 Grootte: 23,9 Kb ID: 191338?

    of er wordt een popup getoond met de melding dat er iets mis gaat ("Ongeldige serverreactie").
    ?
    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Zeelandnet Forum issue 23.jpg Bekeken: 0 Grootte: 31,8 Kb ID: 191339

    Kan beheer hier svp even naar kijken? Bedankt!
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Mar 2021, 17:56.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Dan kan dat probleem misschien ook opgelost worden
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
      Dan kan dat probleem misschien ook opgelost worden

      Reageer


      • #4
        Nee de Webkabouter heeft gelijk het is weer prut vandaag met het forum de storing is nog steeds niet over.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Nee de Webkabouter heeft gelijk het is weer prut vandaag met het forum de storing is nog steeds niet over.
          Ik heb totaal geen probleem, vreemd toch? Maar hij bedoelde iets anders.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Waarheid Bekijk bericht
            Welk probleem
            Je schreef 'Ik zie geen foto' als reactie op mijn originele bericht (helaas heb je die reactie intussen weer verwijderd).
            Ik reageerde daarop met 'Dan kan dat probleem misschien ook opgelost worden' want beide afbeeldingen (geen foto's deze keer) in mijn bericht kunnen door anderen wel worden gezien. Simpel, toch?
            Laatst bewerkt door Webkabouter; 6 Mar 2021, 19:06.
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
              Je schreef 'Ik zie geen foto' als reactie op mijn originele bericht (helaas heb je je reactie weer verwijderd).
              Ik reageerde daarop met 'Dan kan dat probleem misschien ook opgelost worden' want beide afbeeldingen (geen foto's deze keer) in mijn bericht kunnen door anderen wel worden gezien. Mocht je het nog niet snappen, laat het dan even weten ok?
              Laatst bewerkt door Guest01; 7 Mar 2021, 08:10.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X