Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik kan niet meer opnemen

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik kan niet meer opnemen

    Beste,

    Zowel in de app op de telefoon als in een internet browser krijg ik de foutmelding "not_found" in beeld bij alles wat ik op wil nemen.

    Dus nu kan ik niks meer opnemen.

    Mvg,

  • #2
    Beste,
    Ik kan mijn opgenomen items niet wissen. Dit komt steeds week en is al geruime tijd zo. Zodoende kan ik niets nieuws opnemen omdat het aangeeft dat er geen ruimte is. Ik heb meermaals alles gewist. En steeds komt het stelselmatig terug in de videobox. Ik heb zelf de ''Humax'' helemaal uitgetrokken en opnieuw aangekoppeld. Er verandert niets.
    Wat ik ook opmerk ik dat ik niets kan opnemen van een kanaal als ik niet zelf op dat kanaal kijk. Terwijl ik dus iets bekijk kan er geen opname op een ander kanaal plaatsvinden. Ook niet normaal denk ik. Veel problemen dus.
    Kunnen jullie dit heel dringend nakijken alstublieft. Heel jammer dat ik sinds geruime tijd niet meer van jullie diensten kan genieten.

    Met vriendelijke groeten,
    Sonja Van Crombruggen (*********)
    Laatst bewerkt door Edwinb; 2 Apr 2020, 08:52.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Sonja Van Crombruggen Bekijk bericht
      oh, oh, oh,
      je zet jouw telefoonummer, jouw email-adres en jou woonadres open en bloot op internet.
      haal dat a.u.b. weg !!!!

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Sonja Van Crombruggen Bekijk bericht
        Beste,
        Ik kan mijn opgenomen items niet wissen. Dit komt steeds week en is al geruime tijd zo. Zodoende kan ik niets nieuws opnemen omdat het aangeeft dat er geen ruimte is. Ik heb meermaals alles gewist. En steeds komt het stelselmatig terug in de videobox. Ik heb zelf de ''Humax'' helemaal uitgetrokken en opnieuw aangekoppeld. Er verandert niets.
        Wat ik ook opmerk ik dat ik niets kan opnemen van een kanaal als ik niet zelf op dat kanaal kijk. Terwijl ik dus iets bekijk kan er geen opname op een ander kanaal plaatsvinden. Ook niet normaal denk ik. Veel problemen dus.
        Kunnen jullie dit heel dringend nakijken alstublieft. Heel jammer dat ik sinds geruime tijd niet meer van jullie diensten kan genieten.

        Met vriendelijke groeten,
        Sonja Van Crombruggen (*********)
        Goedemorgen Sonja. stuur een e-mail met je klantgegevens en een link naar dit bericht naar [email protected] Dan kijken we dit graag verder voor je na.

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X