Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuw kabelnetwerk in Zeeland

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuw kabelnetwerk in Zeeland

    De werkzaamheden zouden in Domburg duren van 27 november tot en met 5 december. Tijdens de werkzaamheden was er ook buiten de aangegeven werktijden geen TV en internet. Op 6 december hadden we zowaar weer een prima beeld op de TV en permanent internet. Sinds 8 december is de TV bagger. Internet werkt goed, maar het beeld hapert, is vol met blokjes en ook het geluid gaat aan en uit. Hier is niet naar te kijken. Als het niet binnen een paar dagen verbeterd ga ik naar een andere provider. Het ligt aan Delta want aan de apparatuur en bekabeling is niets veranderd en tot dusver werkte alles prima.
    Ook nog eens heel lastig om in contact te komen met Delta en dan lezen ze voor de hand liggende vragen op van het scherm dat ze voor zich hebben.
    We betalen nu voor iets dat niet wordt geleverd. Zeer onbevredigend en volgens mij ook onrechtmatig.
    Wordt vervolgd...

  • #2
    afgezien van dit bericht kun je ook een email sturen naar [email protected]
    vermeld naam, adres, klantnummer, etc. en verwijs naar dit topic.
    dan heb je wellicht sneller contact

    Reageer


    • #3
      Je kan ook een filmpje plaatsen op Youbube met je slechte beeld. Dat rammelt aanbieders vaak wakker als ze een probleem niet oplossen.

      Reageer


      • #4
        Kan je mij een e-mail sturen met je klantgegevens naar [email protected] dan kijk ik dit verder voor je na.

        Reageer


        • #5
          Het feit dat er aan de bekabeling niets veranderd is zou heel goed het probleem kunnen zijn. Aan mijn bekabeling was ook niks veranderd toen er blokjes te zien waren op de tv en net als jij gaf ik Delta daarvan de schuld. Uiteindelijk toch een nieuwe (goedgekeurde!) kabel getrokken en het probleem was verholpen.

          Reageer


          • #6
            Wij hebben hier het zelfde probleem sinds afgelopen vrijdag 6 dec kunnen we geen tv meer kijken het beeld hapert valt echt weg op alle zenders
            we hebben geen kabels vernieuwd het beeld was voor vrijdag perfect

            Reageer


            • #7
              Misschien staat de wijkversterker fout afgesteld?

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X