Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

WIFI + digitale tv valt telkens weg

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • WIFI + digitale tv valt telkens weg

    Hallo,

    Wij hebben al langere tijd problemen met de wifi en de digitale tv thuis. De wifi valt constant weg; dan heb je weer een minuut internet, daarna weer even niet. Het modem heb ik al gereset. Verder wil de digitale tv ook niet echt. Vaak als ik de tv en decoder aan zet, geeft hij eerst aan dat de zender niet beschikbaar is. NPO1, 2 en 3 werken dan wel, de rest niet. Vaak werken ze na een tijdje weer wel, of als ik de tv + decoder een aantal keer aan en uit heb gezet.

    Ik hoop dat iemand hier wat tips voor mij heeft hoe dit te verhelpen. Bedankt alvast!

  • #2

    Reageer


    • #3
      We hebben een Humax decoder, dus ik gok op coax tv?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door RDM2019 Bekijk bericht
        We hebben een Humax decoder, dus ik gok op coax tv?
        controleer es of de schroefverbinding van de zwarte coax-kabels bij binnenkomst van de coax-kabel en aan het modem goed vast zitten.
        bij de binnenkomst van de coax-kabel zit doorgaans een lichtgekleurd kunstof kastje.
        vandaar uit gaat een zwarte kabel naar het modem.
        daar moet alles goed aangedraaid zitten.

        Reageer


        • #5
          Ik heb het gevonden en de boel goed aangedraaid. Zal het even aankijken of dit de oplossing is. Bedankt voor de reactie!

          Reageer


          • #6
            Probeer een utp kabel aan te leggen van modem naar tv, nooit geen problemen meer. Desnoods met: "

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X