Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nederlandtalige EPG bij TV5 Europe

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nederlandtalige EPG bij TV5 Europe

    Ik denk dat ik niet de enige Nederlander ben die matig tot niet Frans kan lezen.
    Fijn is dan ook om te weten dat de website van TV5 Europe een Nederlandstalige versie heeft.

    Maar ook de EPG van TV5 Europe is gewoon beschikbaar in het Nederlands.
    Dus waarom geven Delta en Caiway de EPG gegevens van deze zender door in het Frans op het interactieve platform terwijl deze
    gewoon beschikbaar is in het Nederlands?

    Kan dit aangepast worden?

  • #2
    De EPG informatie is naar alle waarschijnlijkheid direct afkomstig van het digitale tv kanaal zelf en die is in het Frans.
    Laatst bewerkt door driepinter; 20 Jul 2019, 07:40.

    Reageer


    • #3
      Nee, er is een Nederlandstalige EPG beschikbaar. Dit is bevestigd door de Nederlandse distributeur van dit kanaal. Dus Delta doet dit fout.

      Reageer


      • #4
        Klopt en diezelfde distibuteur levert aan Caiway WEL de nederlandse EPG op het oude platform en COAX en levert op het oude Caiway platform deze zender in HD.
        Delta moet dit voor de Caiwayabonnees gaan rechtzetten op het nieuwe platform...!!!!

        Reageer


        • #5
          Laatst bewerkt door snoepdoos; 20 Jul 2019, 13:47.

          Reageer


          • #6
            Daar komt nu schot in. Ook bij Delta heeft men nu ZDF HD, ARTE HD en Fox Sports 6 HD. Ik verwacht dat Delta per 1 september de rest ook rechttrekt (daar zal volgende week wel communicatie over komen). Het wordt nu interessant voor Caiwayklanten om naar Delta te verhuizen, beter voorwaarden en introductieacties zijn vele malen beter.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X