Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prikbord.

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prikbord.

    Ik ondervindt momenteel 3 problemen. Ik kan geen nieuwe producten aanmelden op de site. Als ik het kopje aan klikt blijft op de volgende pagina alles in grijs tinten staan zonder tekst. Als ik naar "mijn prikbord"ga, kan ik de reacties niet open klikken. en ten derde als ik op prikbord naar artikelen zoek kan ik geen reactie versturen.
    Ik heb geprobeerd om via de site (onderin) help en contact aan te klikken maar ook daar krijg ik een fout melding.

  • #2
    Dat klinkt niet zoals het zou moeten werken.
    Heb je dit probleem op de PC, mobiel of misschien met de prikbord app?
    en met welke browser probeer je dit?

    Zou je anders een schermafdruk kunnen maken van dit probleem en hier kunnen plaatsen...
    Laatst bewerkt door Jeroen; 20 May 2019, 11:26.

    Reageer


    • #3
      Ik zit op desktop met google chrome. Nog nooit eerder deze problemen gehad.

      Reageer


      • #4
        Javascript geblokkeerd? Geen CSS geladen?

        De standaard instellingen van Chrome resetten wil nog wel eens helpen.
        https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=nl
        1. Open Chrome op je computer.
        2. Klik rechtsboven op Meer Instellingen.
        3. Klik onderaan op Geavanceerd.
          • Chromebook, Linux en Mac:Klik onder 'Instellingen resetten' op Instellingen terugzetten naar de oorspronkelijke standaardwaarden Instellingen resetten.
          • Windows: Klik onder Resetten en opruimen op Instellingen resetten Instellingen resetten.

        Met deze stappen wordt geen volledige reset uitgevoerd. Sommige instellingen, zoals lettertypen of toegankelijkheid, worden niet verwijderd.


        Reageer


        • #5
          Bovenstaande stappen ondernomen en problemen zijn opgelost.
          Dank je wel.

          Reageer


          • #6
            Mooi.... succes met adverteren.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X