Yamaha Tyros 1,2 & 3

Communities

ZeelandNet

Yamaha Tyros 1,2 & 3

Community waar alles te vinden is over de Yamaha Tyros 1/2/3

218.772 bezoekers 338 leden Log in

Zelf muziek maken.

183 bekeken - 18 reacties
onbekend
Auteur Reacties: 2
Ik heb weer een nummer op de site gezet.
Een zelfgemaakt nummer. Vooral paar jaar geleden zat ik een hoop muziek zelf te maken waarvan er een paar wel 8 minuten duurde helaas had ik toen nog geen goeie mogelijkheden om ze te bewaren. Waardoor ik heel veel niet meer kan naspelen.
Zijn jullie hier ook weleens zelf muziek aan het componeren zet ze anders ook eens op de site.
Reageer
Marcel1971
Lid Reacties: 2
Hoi chrizje,

ik doe enkel muziek naspelen. Zelf muziek componeren ben ik niet .......... (weet even het goede woord niet) genoeg voor. Ik heb het weleens geprobeerd maar het problieem is dat ik dan altijd over ga in een al bestaand liedje.

Jouw midifile Klinkt in ieder geval erg lekker

groetjes
Reageer

onbekend
eerste opname van mij, rustig nummer van ik denk gerard joling en nog iemand
staat in midi john
de volgende zal wat sneller zijn
verzoekjes kan
Reageer

onbekend
Ik heb er ook weer 1 bijgezet. Een vernieuwde versie van Dune. De eerste die ik erop had gezet was toen ik de tyros pas een week had en nu dus alweer ongeveer 1,5 maand en dus een betere versie waarbij ik de registratie nu zelf heb gedaan inplaats van toen met alleen ots.
Reageer

onbekend
Hallo,

Jullie hebben weer goed je best gedaan. Ik heb er met plezier naar geluisterd.

En nog even voor Johnjohn: Volgen mij was dat nummer van Willeke Albertie.
Groetjes.
Reageer

onbekend
hoi player, heb het nog opgezocht en het was shirley zwerus
voor de liefhebbers, een korte versie van apache heb ik ge-upload
Reageer

onbekend
Hoi John,

Ik heb ook nog even gezocht want het zat toch zeker in m'n kop. -Google; heel even-.
Haha, de meeste links waren anders dan ik bedoelde.
Maar Willeke stond er inderdaad niet bij.
Ik zal eens gauw naar apache luisteren.
Groetjes
Reageer

onbekend
Ik ben zelf een freestyler - ik heb niet zoveel problemen om bestaande liedjes na te spelen... heb alleen maar een uur of twee nodig om de akkoorden te vinden ;)

Het liefst speel ik toch improviserend - ACMP aan een rammen maar. Van alles en nog wat; blues, rock, folk, pop, helemaal afhankelijk van mijn stemming.
Reageer

onbekend
Neem eens wat op en zet het op de site.
Reageer

onbekend
ik lees toch veel berichten van pro muzikanten
ben heel nieuwsgierig hoe dat klinkt als ze spelen ,
dus kom , neem wat op, tis vrij simpel en plaats is wat
tips zijn altijd welkom voor de thuisspeler
Reageer

onbekend
Dit is geen reactie op het pro-pro mailtje van johnjohn hoor, voordat jullie denken dat ik goed speel ;)

Maar ik heb al een aantal leuke dingetjes liggen. Ik zal ze binnenkort wel eens even uploaden zodra ik van Bor een FTP accountje heb :P
Reageer

onbekend
Je kan ook met deze acount inloggen en dan bij bestanden je eigen dingen uploaden.
Reageer

onbekend
ik kijk steeds of er al een lekkere swing ge-upload is, maar nee
toch geen plankenkoorts he "leden"
Reageer

Marcel1971
Hee johnjohn, ik heb ook het idee dat sommige mensen de Yamaha Tyros enkel als pronkstuk in de woonkamer hebben staan. Zo met de reden dat er wel leuke gekleurde ledjes op zitten als het donker is. Sommige weten dan misshcien ook nog dat je met de knop 'Song start/stop' een liedje kan afspelen. Een soort 'goedkope' radio dus.

groetjes
Reageer

onbekend
IK had er vorige week 2 neergezet en kan er zo nog wel wat neerzetten moet alleen dan ff nummers wel beetje leuk inmekaar zetten dan vind ik het de moeite om ze neertezetten. Maar ik speel er veel mee maar neem vaak niet ff de moeite om hier wat optezetten.
Reageer

onbekend
een soort super kerstboom met die ledjes
maar tis goed, ik ga nu zelf swingen, beetje bigband en die zet ik er gelijk op, spelen jullie trouwens van papier of zomaar uit de hersenpan?
Reageer

onbekend
hij staat erop, had em opgeslagen als sty
zag ik later, stom he
zitten ook zoveel knoppies op
maar dit is wel goed (in midi-john)fly me to the moon
Reageer

onbekend
Daar sommige zo hun best hebben gedaan, heb ik ook nog maar even op 'rec' gedrukt en 5 en 6 neergezet.
Is niet helemaal vlekkeloos gegaan, maar dat vergeven jullie me vast. het gaat om het idee.
Groetjes.
Reageer

Marcel1971
Hoi,

ik heb ook weer even lopen rossen op m'n keyboard. De bestandjes kun je downloaden op de welbekende plek.

groetjes
Reageer

Als u een reactie wilt geven op dit bericht moet u eerst even inloggen.