FIAT PANDA 4x4 REGISTER

Communities

ZeelandNet

FIAT PANDA 4x4 REGISTER

FIAT PANDA 4X4 REGISTER

191.421 bezoekers 41 leden Log in

Eerste rit

178 bekeken - 2 reacties
onbekend
Auteur Reacties: 2
Vandaag mijn eerste langere rit met mijn nieuwe 4x4 gemaakt. Nu weet ik weer hoe leuk kleine wagens zijn. En nee, mijn 4x4 komt niet uit Evergem, maar de Vlaamse Ardennen.
Joris
Reageer
Vincent & Anne-Mieke
Lid Reacties: 2
Ah, das leuk om te vernemen dat jullie elkaar mogen. Aangezien de onderhouds- en instructieboekjes vaak ontbreken nog even het volgende: 4x4 is inschakelbaar via het pookje bij de versnellingshandle. Dit doe je bij een snelheid van ongeveer 50 a 60 KM maximaal terwijl de versnellingsbak in zijn vrije stand staat. De wielen moeten dus draaien en recht staan. Uitschakelen ook in vrije stand, maar dat mag bij elke snelheid.
Permanent 4x4 rijden is zeer onprettig aangezien de wagen zwaar onderstuurt in korte bochten, dit is een ramp in bochten en bij parkeren. Bovendien slijten je achterbanden daardoor sneller. Beperk het gebruik van de 4x4 stand tot offroad, regen, ijzel, sneeuw, storm, etc.

"keep on trekking" Ciao
Reageer

onbekend
Lid Reacties: 2
waarom eigenlijk inschakelen als je 50km rijd?!? is niet echt handig want als je op een pad aankomt en je moet hem nog in de 4x4 zetten en je rijd en of kan geen 50 rijden heb je een probleem.
Reageer

Als u een reactie wilt geven op dit bericht moet u eerst even inloggen.