Dennisracing76 -> Race 7 Marche

Communities

ZeelandNet

Dennisracing76 -> Race 7 Marche

Welkom op de site van Dennis van Daatselaar!

50.690 bezoekers 2 leden Log in

Zomerkampioenschap '09


Zomerkampioenschap '09

Spa Francorchamps 5 oktober 2009

We gingen zondag alweer vroeg weg, er stond ons een natte en koude dag te wachten
wat ik opzich helemaal niet erg vond, in tegendeel ik had er veel zin in.

De eerste training was dus ook nat en ik was een beetje aan het voelen hoe het ging
opzich viel het niet tegen

De 2e training ging ook wel goed, helaas was er niet zo'n groot deelnemersveld we waren
maar met slechts 9 man.
De baan was opzich niet veel droger of natter, alleen ik had al wel een beetje het gevoel dat mijn
banden iet wat ouder waren als de gemiddelde en had niet veel profiel meer, maar om nou tijdens
de laatste race nieuwe banden te kopen, dat is ook we zoiets.

De kwalificatie kwam er toen aan, ik probeerde achter iemand aan te rijden , helaas was die net iets
te snel en kon zo niet echt op zijn kontje hangen om een goede tijd te zetten, gekwalificeerd als 7e.
Maar de verschillen waren niet groot.

Race 1 kwam toen, ik had een goede start, en lag 4e, alleen ik kon helaas het tempo niet helemaal
volgen en zo kwamen ze stuk voor stuk voorbij, ik kon gewoon echt merken dat ik grip te kort kwam
uitendelijk ben ik op mijn start positie gefinish op zoon 3 seconde achter mijn voorganger.

Race 2 , ik had weer een goede start, ik lag 3e en zat aan de buitenkant. Jarno zat aan de binnenkant en
werd gesneden, zo viel hij en pakte mij mee. Helaas was mijn motor toen kapot en kon de race niet vervolgen

Dus helaas dat het seizoen zo moet eindigen!

Mvg,
Dennis 





---------------------------

Marche en Famenne 20 september 2009

Alweer de ene laatste race van het seizoen.
We gingen zondag morgen vroeg weg om op tijd in Marche te zijn, daar hebben we de gebruikelijke dingen
weer  gedaan zoals alijd, inschrijven keuren etc.

De eerste training ging goed, ik kon goed mee want de meeste konden niet van me wegrijden. De tweede
training hebben we niks aangepast, enkel de stuurdemper een beetje strakker aan gedraaid omdat ik mijn
voorkant iets te veel vond zwabberen. Dit was dan ook zeker een verbetering en ik kon dus voor mijn
gevoel goed de kwalificatie in.
De kwalificatie viel ook zeker niet tegen, het is nou eenmaal een feit dat ik beter ben in constant rijden als
in snel een rondje rijden. Ook deze keer was het weer precies hetzelfde. Ik had de 9e tijd. en stond vrij
close op mijn voorgangers ( op de eerste 4 na ).

Race 1, Ik had een geweldig goede start en lag meteen 4e. Dit heb ik een tijdje vol weten te houden maar op den
duur kwamen ze toch langs. 2 om precies te zijn ik lag nu dus 6e. Zo ben ik ook gebleven.
Tijdens Race 2 had ik ook weer een goede start. Ik lag weer 4e. De kop kon ik helaas niet bijhouden en ik moest lossen.
Nummer 5 kwam halfverwege de race voorbij. en zo heb ik de race ook uitgereden.

Ik heb weer een leuke en snelle dag gehad.
Race Groeten,
Dennis

----------------------------------------

Spa Francorchamps 4 en 5 september 2009

Na een lange tijd stil te hebben gezeten ga ik er weer met frisse moed ertegen aan. Op zaterdag morgen
gingen we rond een uur of 7 smorgens rijden, in de richting van het prachtige circuit van Spa Francochamps
waar ik vorige week ook was, alleen dan als toeschouwer bij de Formule 1.

Om 10 uur kon ik de eerste training pakken. Dit is zo door gegaan tot half 3. Ik heb in alle trainingen progressie
gemaakt en dan is het goed, een beetje met de banden lopen spelen, alhoewel dit niet altijd beter werd.

De race dag was om 5 september.
Zoals gewoonlijk hadden we eerst 2 trainingen. De eerste training ging goed, opnieuw weer met de banden aan het
spelen gegaan hoewel dit weer niet juist was. Toen kwam de 2e training , ik stond op slicks alleen het ging regenen.
Ik ging wel gewoon de baan op maar ik ben ook helaas gevallen, maar verder geen erge schade.

De kwalificatie was toen, ik heb zeker goed gereden alleen was ik wel de langzaamste. Gelukkig schol dit nog geen halve seconde
met de nummer 5 (ik stond 11e) dus dat beloofde een spannende race te worden.
Race 1.
Ik had een geweldige start , ik wist als ik punten wou scoren fel moest starten en gelijk mensen in moest halen. Dit
deed ik dan ook, ik lag na de eerste bocht al gelijk 5e. Toen kwam bocht 3, ik wilde hem er tussen remmen alleen dit
ging nog niet helemaal er was te weinig ruimte. Eenmaal aangekomen bij bocht 5 ''Het korte bochtje'' wilde ik hem
er weer tussen remmen omdat ik zeker was van mijn zaak en mezelf sterk voelde. Helaas de bocht kwam te snel ik
wilde mijn teamgenoot Kim er niet afrijden ( ik zat achter hem ) ik kneep te hard in mijn achterrem en viel. Ik
was verschrikkelijk boos. Op mezelf want ik heb het allemaal aan mezelf te danken. Ik moest en zou het gat goedrijden
van mezelf alleen dit ging niet, als je allebei de zelfde rondetijden rijd, dan kan je nooit een gat dichtrijden van zeker 100 meter.
Op den duur kwam een ''Slow Starter'' in mijn richting. Ik heb nog een erg leuk gevecht met hem gehad. Hij zat kort voor me , maar
in de laaste ronde kon ik hem inhalen. zo ben ik uiteindelijk 9e gefinishd.

Race 2.
De race begint net als de eerste race, een geweldige start alleen viel ik nu niet. Ik bleef er op zitten en heb een groepje geleid van 3 man
we zijn zo gebleven en ik werd uiteindelijk volgens mij 7e.

Ik heb wel 2 leuke races gehad ondanks dat ik wel erg boos was op mezelf omdat ik zo stom deed door mezelf er af te remmen.
Maar ook daar heb ik weer van geleerd.

Race groeten,

Dennis

-------------------------------------------------------------------

 

Spa Francorchamps  4 en 5 juli 2009


Nadat ik Amay vorige week moest missen door wat omstandigheden ben ik er nu weer helemaal klaar voor
om is Spa tekeer te gaan, er wacht zaterdag de 4e een leuke en uitdagende endurance race op de planning die
ik samen met Kim en Maikel heb gereden.
Het was een best wel slopende race, Maikel had de kopstart, en daarna ben ik gaan rijden, daarna Kim en zo
hebben we steeds om het kwartier gewisseld. Ik heb de race gefinishd. Ik kwam als 2e over de streep met de nummer 3
op 4 rondes gezet te hebben. Ik heb eigenlijk weinig problemen gehad tijdens de race, alleen bij Kim viel het niet mee. Hij
had wat problemen met zijn motor. Uitendelijk zijn we dus wel zoals ik al eerder zij als 2e gefinishd.

Op de zondag ging het bij mij niet helemaal. Het duurde erg lang voordat ik in de 55 sec zat.
Toen ik in de 55 sec zat was de kwalificatie al geweest dus helaas niet zo goed kunnen kwalificeren. Ik moest als 11e starten.
Ik was vastbesloten om de race goed te rijden, alles was nu in orde de bandespanning sproeiers tandwielen. Allemaal al in de
eerste 2 trainingen goed gemaakt. Ik hoefde alleen nog maar een paar mensen in te halen en ik was ook zeker van plan om in de top
7 te finishen.
Ik startte erg goed, ik kwam als 6e de eerste bocht uit. Ik lag dus voor op wat ik minimaal wou, toen sloeg het noodlot toe.
Ik had 1 ronde gereden en toen viel er iemand voor me, ik zag zijn motor niet liggen en ik klapte er VOL op. Met de val mijn pols
zo eindigde de eerste race voor mij met een DNF.
Voor de 2e race een flinke pijnstiller geslikt en het laten inpakken door de ambulance medewerkers.
En zo hopen zonder pijn de 2e race met succes te kunnen rijden, helaas het ging goed tot op zekere hoogte.
Ik had weer een voortreffelijke start en kwam als 5e door. Ik kon leuk achter Kim aan alleen hield dit niet zo lang vol
daarna kon ik weer mooi achter iemand aan alleen toen zij mijn hand: nu vind ik het niet meer leuk en ik kon gewoon bijna
geen gas geven en remmen, ik ben uiteindelijk als 11 geeindigd en algemeen zou ik niet weten hoeveelste ik was.

Met mijn pols gaat het nu wel goed gelukkig!

tot over een paar weken

race groeten,
Dennis

 

--------------------------------------------------------------------------------------

Marche en Famenne 14 - 06 - '09

Nadat ik Juvaincourt tijdens het pinksterweekend had over geslagen in verband met werk,
gingen we zondag morgen richting Marche en Famenne.

Het was dik 2 uur rijden. Eenmaal aangekomen, had ik ingeschreven en gekeurd. Toen moest ik
om half 10 de eerste training rijden. Dit ging redelijk goed. We moesten voor de 2e training alleen
de bandenspanning van achteren iets aan passen.
De tweede training ging goed, ik had de 7e tijd algemeen op 0,6 sec. van de nummer 1.
Toen kwam de kwalificatie, ik reed constant op de 7e plek. Alleen in de laatste ronde kwam er nog
iemand voor, dus toen stond ik 8e.
Dit was wel een stuk voordeliger omdat ik nu aan de binnenkant van de baan stond en niet op het vuil.

De eerste race startte ik goed, ik had gelijk 2 plaatsen gewonnen, alleen kon ze helaas niet houden,
toen reed ik dus weer op de achtste plaats na een stuk of 5 rondes. Toen ging de motor van iemand
voor me kapot dus lag ik weer 7e. Ik heb zo de race uitgereden en ben als zevende gefinisht.

De tweede race had ik een iets mindere start, maar toen heb ik nog wel iemand ingehaald die mij voorbij
stak tijdens de start, toen lag ik weer achtste. Toen was er ver iemand voor me gevallen. Die is achter me
gebleven en ben ik weer als zevende gefinisht.
Algemeen was ik ook 7e, en in het algemeen klassement sta ik nu ook 7e.

Race groeten,
Dennis#76

 

-----------------------------------

Veldhoven 24 - 05 - '09

Een race in Nederland stond vandaag op de planning. Eenmaal daar aangekomen een rondje over het
complex gelopen en tot de conclusie gekomen dat het een mooie baan is. Er zaten hier en daar wel wat
flinke hobbels. Maar van dat probleem zou iedereen last hebben.

De eerste training was het heel erg druk op de baan, die je tenslotte tussen de 21 en 22 seconde rondreed.
Het ging best goed, ik had ook wel een leuke tijd neer gezet, ik stond nu op de 7e plaats, 0,4 sec. achter op de 1e.
Mijn vertanding was nog niet helemaal tot in de perfectie. Maar ik heb wel leuk en snel mijn rondjes kunnen rijden.
De tweede training was het al iets minder druk, ook deze training ging weer goed, zeker nadat we de vertanding
hadden aangepast.

Ongeveer na 20 minuten moesten we de kwalificatie rijden, we hadden dus ook niet echt veel tussentijd om uit te
rustten van die fysiek toch best zware baan.
Dit ging goed, de kwalificatie ging gewoon goed. Teminste in het begin, ik kon mooi iemand volgen en dat ging ook goed,
totdat ik achter iemand kwam te zitten, die doorhad dat ik achter hem zat niet aan de kant wou. Ik was er buitenom al een
keer voorbij gegaan, alleen kon er net niet voor komen. Dus ik zette hem er binnendoor over het gras. Dit ging niet helemaal
zoals gepland, want vorige keer ging dit wel goed. Ik ging onderuit en mijn voetsteuntje ging krom en ook mijn stuur was krom.
gelukkig had ik al wel een goede tijd gezet, ik zal op 0,4 seconde van de eerste op een 8e plaats, de nummer 4 stond 0,1 seconde
voor me. Dit zou dus wel een mooie race kunnen worden.
Alles weer rechtgemaakt en wat dingen vernieuwd na mijn val.

Race 1.
Ik stond op het vuil en dit was niet echt handig. Ik kon geen plaatsen winnen bij de start, maar wel verliezen.
volgens mij reed ik na een paar bochten 10e ongeveer. Ik zat in een mooi groepje, totdat er iemand voor me viel
zijn achterwiel vloog weg en zijn motor ging naar de buitenkant van de baan, ik dacht dat ik er mooi binnendoor kon.
Helaas, hij ging zelf naar de binnenkant om zo snel mogelijk van de baan af te gaan. Ik klapte keihard frontaan op hem.
Hier kon ik dus zelf niks aan doen, wat in de kwalificatie dus wel het geval was.
Toen sloeg mijn stuurdemper vast, en mijn stuurtje scheef, nadat ik dit had opgelost weer eventjes lekker kunnen rijden.
Alleen 5 ronden voor het einde brak er iets van mijn koppeling af, waardoor het niet meer zo lekker ging. Maar ik heb de
race nog wel uitgereden.

Race 2.
Weer op het vuil gestart maar geen plekken verloren.
Na 3 rondes haalde Kim mij in, ik kon nu mooi achter hem meerijden. Een paar ronden later brak zijn ketting
en zo lag ik weer voor hem.
Ik heb toen de race erg constant uitgereden, allemaal 21 seconde op 2 na. Dus dat is best netjes.
de tweede race ben ik als 6e geeindigd.

Algemeen was ik 11 geworden (doordat ik de eerste race 16 was geworden)

Race groeten,
Dennis #76

----------------------------------------------------

Wilrijk 10 - 05 - '09

We hadden vandaag een soort van thuis wedstrijd, want we hoefde maar tot Antwerpen.
Ik had er 's morgens veel zin in, er stond een mooie dag ons tegemoed.
We hadden afgelopen dinsdag ook al getraind op dit circuit dus ik ging er met een goed gevoel naartoe.
Eerst even ingeschreven en gekeurd, daarna pak aan en de eerste training rijden.

Dit ging opzich wel goed, alleen ik kwam grip tekort en ook een beetje trekkracht. Ik zat op de 7e tijd na
afloop van de eerste training.
Voor de tweede training hadden we wat aanpassingen gedaan, een nieuw tandwiel en de banden spanning
iets veranderd.
Voor mijn gevoel ging het beter, maar ik reed maar 0,1 sec harder. En de Concurrentie reed zeker 0,3 sec van
hun tijd van de eerste training af.
Gelukkig hadden we nog een training.
Deze ging ook wel goed alleen ik kwam toch nog steeds wat te kort. Ik eindigde als 9e.

Toen kwam de kwalificatie. Deze ging wel goed, ik had lekker kunnen pushen en kwam op een 36,96. Dit
was goed voor een 7e start plek.

Toen kwam race 1, ik was er klaar voor. Ik had een goede start ik kon alleen niemand inhalen bij de eerste bocht.
Dus zo bleef ik op de 7e plek zitten. Ondertussen liep de nummer 6 iets uit, ik kon hem niet bijhouden, en de
nummer 8 zat vlak achter me. Op een gegeven moment heb ik toch nog naar de nummer 6 toe kunnen rijden
alleen voor dat ik het wist was daar de finish vlag al. Gestart als 7e en ook geeindigd als 7e.

Race 2.
Een iets mindere start, mijn voorwiel kwam van de grond en zo verloor ik iets, maar geen plek.
het groepje voor me was al snel weg, en ik moest mijn eigen plek verdedigen. Dit lukte ook met
succes. Ondertussen viel er iemand voor me uit het groepje dat al ver voor me zat, ik probeerde hem
te volgen, maar dit lukte niet helemaal. Ondertussen was er nog iemand uitgevallen , ik lag nu dus 6e.
De persoon die ik probeerde te volgen viel weer, ik lag nu dus ook voor hem en rij nu 5e.
een ronde later valt de finish vlag, en ben ik als 5e gefinisht.

Zo begon ik de dag met 37,8 sec. over een rondje, en zo rijd ik nu 35,5 sec. per rondje.

Tot over 2 weken in het Nederlandse Veldhoven.

---------------------------

Hallo iedereen weer.

Amay 26 - 04 - '09

Ik had er zin in, om smorgens vroeg om kwart voor 6 mijn bed uit te gaan en te gaan racen op de
prachtige baan van ''Amay Cobra Karting'' . Eenmaal in Amay aangekomen , alles uitgepakt en
ingeschreven , en de regenbanden gestoken. Het regende dan wel niet, maar het had de nacht ervoor
erg hard geregend in Amay.

De eerste training.

De eerste training liep niet zo voorspoedig. Ik reed niet zoals ik normaal op een natte baan rijd.
Ik zat er niet zo goed in de eerste training, ook vond ik het erg glad. Ik had ook nog nooit in de regen
gereden in Amay.

De tweede training ging daarin tegen een stuk beter. de baan was op sommige plekken al opgedroogd.
maar van een droge baan konden we zeker nog niet spreken.
Ik was aan het vechten met mijn motor. Mijn achterwiel vloog constant weg, die klappen moest ik daarvan
steeds opvangen. Ik had de hele training de snelste tijd. alleen in de laaste paar minuten kwamen nog een 3
mensen voorbij.

Toen kwam de kwalificatie.
De baan was in middels zo droog dat we op slick's de kwalificatie konden rijden.
In het begin liep de kwalificatie niet zo goed. Ik zat vast achter iemand, maar door hem even door
te laten rijden had ik toch nog een snelle tijd kunnen zetten, Weer de 4e plek. Ik mocht dus op de
eerste rij starten!

Race 1


De Start van de eerste race was niet erg goed, ik was er niet helemaal bij en dat was dan ook te merken.
Gelukkig kon in wel als vierde de eerste bocht in. Toen viel er iemand voor me en daar kon ik in mijn
voordeel voorbij , en zo lag ik dus derde.


Ik heb toen de hele eerste race wel de hete adem van 2 rijders in mijn nek. Alleen ik kon ze
de hele race achter me houden.


Ik was dus geeindigd als 3e.

De 2e race lette ik bij de start wel goed op, alleen wilde mijn motor niet helemaal mee, ik kon daarin tegen
wel als 4e de eerste bocht in alleen er viel iemand voor me waar ik omheen moest, dit werkte dus wel in mijn
nadeel. ik lag toen 6e. Ik heb de hele 2e race geen mogelijk gehad om in te halen en beter te finishen.
dus ik ben uiteindelijk als 6e geeindigd.

Bij het eindresultaat ben ik 5e geworden.

 

 

 

 

----------------------------

Hallo racevrienden,

Een beetje aan de late kant maar toch

Juvaincourt 11 , 12 en 13 april 2009. 

Een lange reis stond ons tegemoet. het was zeker 600 kilometer (voor slechts de heenreis)
Maar de reis verliep spoedig en we waren er toch redelijk snel.
Eenmaal daar, rond een uur of 4 hebben we is rustig het tentje opgezet, slaapspullen klaar gemaakt, en
ingeschreven voor de zondag. Want zaterdag hebben wij niet meer getraind.

Zondag begonnen we gelijk met trainen, de baan was droog. Gelukkig want ik moest de baan nog wel een beetje
leren kennen want vorige keer heb ik op dit circuit niet echt lang kunnen rijden door een extrem harde val.
Ik had zeker 4 á 5 trainingen nodig voordat ik de baan pas echt goed kende. De baan was ruim een kilometer lang,
en voor de rest zaten er geen tot weinig herkennings punten op en langs de baan zelf. Dus dit was even goed opletten.

Toen ik eenmaal de baan goed door had , heb ik 2 trainingen gereden wat opzich wel goed ging.
We leven ondertussen al om 11 uur 's ochtends en er waren nog maar een paar trainingen te gaan.
De volgende trainingen had ik een bandenprobleem, we stuiterde zo dusdanig erg dat ik er soms gewoon afgesmeten werd.

Dit is zo heel de dag gebleven, en zo heb ik dus ook niet echt een goede kwalificatie gereden, een teleurstellende 13e plek.

De volgende dag hadden we wat aan de banden gedaan, en nu was het een stuk beter, ik had dan ook in de vrije training
vooraf gaand aan de races 2 seconden van mijn kwalificatie tijd afgereden, een echte vooruitgang dus. Ik was er nu echt klaar voor.

Race 1 , een goede start, alleen ging er voor mij iemand half de berm in en schoot ineens naar links, hiervoor moest ik remmen
en zo schoten de mensen die ik bij de start had ingehaald mij weer voorbij. De rest van de
race heb ik met edwin gevochten en hem ook voorgebleven.

Toen kwam race 2.
We startte de opwarm rondde en na ¾ rondje zij mij motor pang, koppeling kopot, dus niet meer kunnen rijden, helaas.

Algemeen alsnog als 11 geeindigd.

 

Groeten ,
Dennis 

------------------------------------------

Hoi iedereen,

Na een niet echt racerijke winter achter de rug gingen we toch vol vertrouwen naar het prachtige Spa Francorchamps.
Het had zoals het nieuws meldde donderdag erg veel gesneeuwd. Toen wij aankwamen hebben wij geen sneeuw meer gezien, wel een hoop regen. Dit gaven ze ook al een hele tijd af, het zou zaterdag veel regenen 65 % kans op neerslag, en een maximum tempratuur van 5 graden, Zondag zou het 55 % kans op neerslag zijn, maximaal 6 graden en de zon kon nog wel is even doorprikken.

We gingen rond een uur of 8 á half 9 rijden, zodat wij rond half 11 op Karting centrum Spa Francorchamps aankwamen.
Alles uitgepakt, regenbanden gestoken want we kwamen in de regen aan. En ingeschreven zodat we om half 1 gelijk van start kunnen
op een natte baan van ruim een kilometer.
Dit deden we dan ook. Het was weer even wennen, 1 keer gereden deze winter op een binnenbaan. De vooraf gaande training op
9 maart in Spa ook overgeslagen. Maar het liep goed, de natte omstandigheden bevallen me meestal wel goed.
Ik kon goed mijn rondjes maken en weer een beetje één worden met mijn motor.
De 2e training heb ik niet helemaal uitgereden. De baan was door de op dat moment felle zon goed opgedroogd en om mijn
regenbanden te sparen ben ik op tijd gestopt, want we moesten de volgende dag nog een race rijden, voor de rest heb ik lekker
kunnen rijden. De 3e en laatste training kwam er toen aan. We hebben er gelijk van voor een Slick in gehangen, toen we
de achterband gingen demonteren om er vervolgens een slick in te hangen staakte we snel. Het begon weer keihard te regenen.
We hebben dus de voorband weer verandert in een regenband.
Maar voordat we gingen rijden was de baan toch weer goed opgedroogd. Dus hebben we er toch twee slicks ondergehangen zodat
ik de laatste training toch nog even droog kon trainen. Dit ging dat ook goed, op de plekken na waar er nog een vervelend
laaghe water stond.
Toen zijn we naar onze camping gegaan en 's avonds lekker in Stavelot gegeten. Daarna de klok verzetten en onder de wol.

Zondag.

We hadden al ingeschreven dus dit hoefde we niet meer te doen, slechts nog even keuren.
Ik begon de eerste training goed, alleen toen ging de motor moeilijk doen, dus ik heb toen de training gestaakt. Niet goed
kunnen trainen dus. Daarna hebben we alles goed schoon gemaakt om hopelijk de 2e training meer succes vol te rijden.
In tegendeel de motor was weer precies hetzelfde, dus ook weer deels gestaakt.
Toen toch nog wat kleine aanpassingen en hopen dat we met de kwalificatie een goede tijd konden zetten.

Alles ging goed, mijn motor liep goed, maar ik had nog niet goed kunnen trainen. Mijn tijd was ik toch wel tevreden over ik had
een 8e plaats. We zaten erg close:
p5 Eric van t'Hof 1:03.977
p6 Bennie Beljaars 1:03.982
p7 Kim Jobse 1:04.032
p8 Dennis van Daatselaar 1:04.058
p9 Jordy van Egmond 1:04.087

Dus dat moest wel een leuke race voorspellen.

Motor fris maken voor de race.
Race 1:
Ik had een goede start, ik kwam de eerste bocht uit als 4e en heb toen de kop van ons groepje genomen.
Op den duur kwam Kim voorbij, nadat ik een tijdje achter Kim heb gezeten kon ik er voorbij. Daarna heb ik Kim niet
meer gezien. Zeker 5 rondes voor het einde kwam Kristoff voorbij. Ik was iets te gretig en wou hem direct terug pakken.
Hierdoor kwam ik ook een foute lijn en zo kon Kristoff een voorsprong pakken. Ik had dit nog bijna dicht gereden, maar tevergeefs
Ik kreeg toen het bordje te zien dat we nog maar 2 ronde's te gaan hadden dus nam het zekere voor het onzekere. Ik had
gezien dat er niemand meer dicht bij me zat dus ik ging niet meer achter Kristoff aan, en reed de race uit en eindigde
die race als 5e. Maar ik moest de tweede race wel als 7e starten omdat we de startlijst pakte die we in de kwalificatie hadden gezet.

Race 2:
De baan was weer deels opgedroogd maar niet droog genoeg voor slick's. Dus we gingen gewoon van start op de Slicks.
Ik kwam wederom na een goede start 3e uit de Eerste bocht. Vrij kort daarna werd ik ingehaald door Eric. Die had ik één ronde
daarna al weer achter me zitten. Toen kwam Kristoff weer voorbij. Die kon ik helaas niet bijhouden.
4 Ronde's voor het einde kwam Lorenzo voorbij doordat ik even niet goed geconcentreerd reed. Ik reed nu dus weer op de
5e plaats. Toen zat ik tot de finish vlag vlak voor Kim. Ik heb Kim totaal 0.121 seconde achter me kunnen houden. We hadden
dus een redelijke close finish.


Start op plaats 3.


Kim in de Slipstream.

Uiteindelijk ben ik dus als 5e geeindigd.

Race groeten,

Dennis #76

Omhoog