Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Ik heb dezelfde partij gestemd als bij de vorige verkiezingen

6.037 stemmen | Geplaatst op 16 maart 2017 | Website

Ja
51.6%
Nee
40.1%
Ik heb niet gestemd
8.3%

Reacties (60)

Max Riders 16 March 2017
Nee. Heel blij dat NL positief heeft gekozen. (Rutte, D66 en GL) Partijen met een positief goed verhaal. Met alternatieven. Het is gebleken: een stem op de PVV is een verloren stem. Vanaf 2005 heeft GW niets maar dan ook niets bijgedragen aan het besturen van dit land. De tweede grote partij? Jammer van je stem . Daar sta je dan met je praatjes. Geert gaat niets realiseren, niets waarmaken van alles wat hij roept. Een stem op Geert is een verloren stem gebleken ( maar dat wisten we al langer )
Max Riders 16 March 2017
Wat erg jammer is , is dat de kans erg groot lijkt dat er een regering zonder een linkse partij .
Max Riders 16 March 2017
komt.
Boterblommeken 16 March 2017
Ik heb anders gestemd dan de vorige keer. Ik ben blij met deze uitslag. Het feit dat de meeste mensen op VVD hebben gestemd betekent toch wel dat de meeste mensen het eens zijn met dit beleid. Toch? Heb geen VVD getemd maar kan hier prima mee leven.
gerarda55 16 March 2017
Ik vind het jammer dat de Vereniging Van Dieven( hoofdman Rutte ) hebben gewonnen, Dat de mensen Rutte nog steeds geloven met zijn leugens dat snap ik niet. VVD,PVDA,CDA zijn de partijen die jarenlang Nederland naar de verdommenis hebben geholpen. En met deze NIEUWE groep( waaronder de VVD ) helpen ze Nederland nog meer de afgrond in. Jammer dat de mensen zo vastgeroest zitten aan een dezelfde partij. De beleid van de VVD zijn steeds dezelfde, ze beloven van alles( zolang ze maar stemmen kunnen winnen ) Maar nu ze weer( jammer ) aan de macht zijn kunnen de mensen ( BEHALVE de RIJKEN ) het weer vergeten , er wordt toch niet naar ons geluisterd , ik heb op de SP gestemd
Janus 77 16 March 2017
Ach alle standaard partijen hebben verloren hahaha ook VVD heeft zetels kwijtgeraakt dus je ziet de kiezers massaal weglopen van de leugenaars.. PVDA ook jaren gelogen en ook op zijn bek gegaan..PVV is super hard gegroeid en is de 2e partij.. Duidelijk er een verandering op komst is, als de VVD het weer verknald dan is nu wel duidelijk de PVV over 4 jaar WEL de grootste word ( wat nu al 2e partij is geworden )
Janus 77 16 March 2017
VVD heeft nog geluk dat er veel 2 verdieners en zzp'rs op hun stemmen.. Als die werkloosheid gaan ervaren of nog hogere zorgkosten gaan die ook weg.. Dit is de laatste kans voor de VVD.. Nu Frankrijk en Duitsland nog ook daar gaat een verschuiving plaatsvinden.. PVV, GEFELICITEERD !
wispelhuis 16 March 2017
Veel mensen hebben VVD gestemd om er toch vooral maar voor te zorgen dat de PVV niet de grootste zou worden.
Looijaard 16 March 2017
Wispelhuis, dat zal het zijn maar de VVD is zeker mijn partij niet. Weer 4 jaar ellenden, 4 jaar geld over de balk gooien, weer 4 jaar in de stront getrapt worden door die gladjanussen. Er zitten een heleboel overlopers bij die op de VVD gestemd hebben en dat alleen omdat ze niet willen dat de PVV kan gaan regeren. Daarom hebben ze anders gestemd.
Mar61 16 March 2017
@Janus77 Ga je nu weer de komende 4 jaar iedere dag hier leeglopen met anti VVD geluid en overal op kappen. Enfin; je kunt je dagen maar vullen met negatief te zijn.
Musica della Via 16 March 2017
Blij dat de VVD heeft gewonnen ? Nee zeker niet. Nederlanders in verkiezingstijd kijken opeens schijnbaar door een andere bril en vergeten jaren van VVD ellende. Het was toch Rutte toch die riep: geen geld meer naar de Grieken, de MH-17 daders zullen berecht worden. Het was toch Rutte die respectloos het Oekraïne referendum naast zich neerlegde. Vergeten we: de Tevendeal, het handklap met geitenhoeder Erdogan over de vluchtelingen, het uitkleden van de zorg, lastenverhoging voor de minima- en Jan modaal, het korte termijn geheugen met de bonnetjes affaire met Ard van der Steur over verdwenen miljoenen. Dus betrouwbaar Nee! Dat Nederlanders nu weer massaal Rubberen Mark toe staan juichen, zal van korte duur zijn, want er liggen weer genoeg nieuwe plannen om de burger financieel uit te kleden. Eens kijken of de zgn. VVD kiezers dan nog zo enthousiast over hem zijn. Ruttes Turkeije-rel heeft hem immers aan de meerderheid geholpen. Straks als de rust is weergekeerd zal hij wel weer handjes gaan staan schudden in Ankara. De ziekelijkheid waarmee rechtse partijen worden ‘bestreden’ getuigd van een belabberd democratisch gehalte. Alles is immers gedaan om als partijen een blok te vormen tegen rechts Terwijl een on-democratische partij als Denk, die onder regie staat van de lange arm van Ankara, (en een gevaar is), ongemoeid wordt gelaten. Goede morgen Nederland wordt effen wakker!!
Jaap den Hollander 16 March 2017
musica: "getuigt"
Musica della Via 16 March 2017
Pardon Jaap @den Hollander? Getuigt??? gewoon een nuchter constatering van feiten. Voor de rest niets!, dus niet meteen klaar staan met insinuerende woorden.
wispelhuis 16 March 2017
En Turkeije ligt in Zeeuws Vlaanderen. Bij Waterlandkerkje.
(((-.-))) 16 March 2017
Turkije ligt in den Haag dat weet iedereen. Maar we gaan zo positief mogelijk verder. VVD VERLIEST een kwart, maar is de grote winnaar ! Ondanks dat ze een internationale rel daarvoor in gang zetten door een bevolkingsgroep van haar rechten te strippen in een poging om maar zoveel mogelijk racisten binnen te halen. Zelfs danverloren ze nog een hoop Dergelijke splinterbewegingen zijn weggegooide stemmen en mogen van mij uit de kamer op rott... wegblijven. PVV krijgt er stemmen bij door de VVD hun discriminatie bewind hun vrinden waar ze waarschijnlijk mee gaan regeren, want rutte beloofde niet met de PVV in zee te gaan, maar we weten allemaal wat een rutte/VVD belofte waard is, tot gisteren 21:00u dus. De grote winnaar ? dat zijn de vuilnisbakken op het binnenhof die propvol en aangestampt zitten met die mooie beloftes. Nou vooruit met de geit, waar wordt het eerst en het hards op bezuinigd nu het allemaal weer zo goed gaat ? En via welke multinationals wordt dat wit gewassen en verdwijnt in de zakken van de particulieren die de verkiezingen gekocht hebben (G. Soros) ? Maar in totaal toch flinke stappen weg van de discriminerende kapitalist regenten die enkel haat en afgunst als programma hebben. Dus over het algemeen ben ik wel tevreden over hoe het volk heeft gestemd, ze blijken i.i.g. al slim genoeg om niet massaal op de corrupte maffia te stemmen uit onvrede en hebzucht.
Fatsoen 16 March 2017
Stem al jaren SP. Het getuigd van de vvd wel van een enorme arrogantie dat ze het helemáál niet hebben over de 10 zetels die ze verloren hebben want dat is toch echt wel een signaal!
(((-.-))) 16 March 2017
@ musica della vita, helemaal mee eens, het zijn criminelen. En "getuigt" klopt wel, als werkwoord, het worden tot tuig ? 25% van de VVD stemmers had daar geen zin in en verliet de VVD, De omgekochte media die niets anders kan drukken dan rutte rutte rutte minister president, rutte grote winnaar met een kwart verlies, rutte rutte rutte wordt weer minister president, rutte rutte, helpt daar niet meer aan. VVD = Afgestraft = Verliezers. Komen ze toch in de regering dan blijft dit een tuigland en noem dat maar winst.
(((-.-))) 16 March 2017
En ooit wel eens bedacht dat rutte gewoon voor ankara werkt ?
wispelhuis 16 March 2017
Is er een Dokter in de zaal?
tiscrea © 16 March 2017
Ja.. Jaap de taaldokter (zoals hij zichzelf graag zied) is weer vanonder zijn steen vandaan gekomen. En het ging zo lekker de afgelopen paar dagen...
(((-.-))) 16 March 2017
https://www.youtube.com/watch?v=Um7pMggPnug
peter.nl 16 March 2017
nou janus wij zijn twee verdieners maar hebben zeker niet op Rutte gestemd, dat lieg beest , vuile dief van onze centen, en de mensen die op de vvd hebben gestemd niet lopen huilen als straks de eigen bijdragen naar 500 euro gaat en dat je door moet werken tot je 70 ste jaar.
Joost schipper 16 March 2017
Gisteravond na 21:00 stonden ze van de VVD al te juichen joepie we hebben weer gewonnen er moest rond die tijd nog begonnen worden met alle stemmen tellen of was er een waarzegger ingehuurd die het verlies van 10 zetels , maar toch nummer 1 zijn voorspeld heeft . En als de prognose , uitspraak over hoe iets waarschijnlijk zal verlopen ook nog eens een keer klopt dan zit er toch wel een vies luchtje aan denk hierbij aan voorkennis , veel stemmen ronselen , kopen , mensen beïnvloeden toch voor de VVD te kiezen . Wat de gewone burgers nu te wachten staat is nog eens 4 jaar lang bezuinigingen , diepe armoede waarbij iedereen financieel er flink op achteruit gaat , om de lonen te drukken worden alle banen overgenomen door goedkope arbeidskrachten uit het buitenland , Oostblok .
(((-.-))) 16 March 2017
Ja, "laat rutte het afmaken" klinkt toch heel anders dan "laat lubbers het afmaken". De beinvoeding van de verkiezing is evident, je weet het. Euh, Not my president !
wijnandn 16 March 2017
En nog bedankt aan de Pvda , voor de fantastische huilpartij Denk
Napoleone 16 March 2017
Complottheorieën over de verkiezingen en corruptie is belachelijk! Partijen zijn afgestraft met zetelverlies voor hun beleid en de grootste partij kon dit verlies dragen, helaas. Het is hoopvol dat de opkomst zo groot was en Ken van Barbie, Wilders dus, geen premier wordt! Dan hadden we zeer waarschijnlijk binnenkort een burgeroorlog gehad of erger!
Joost schipper 16 March 2017
Bij alle zorgverzekeringen moet je een eigen bijdragen , flinke boete €385 of veel meer betalen voor behandelingen in het ziekenhuis . Voor de rijke zou dat helemaal geen probleem zijn maar als men van bijna niks moet rondkomen is dat bedrag niet op te brengen . Wat je dan krijgt zijn heel erg gevaarlijke situaties waarbij deze mensen niet meer langs hun doctor , specialist , kunnen en hun gezondheid in rap tempo achteruit kan gaan tot de dood aan toe .
Janus 77 16 March 2017
Ach Mar61 niet zo boos doen tegen ome Janus, de VVD heeft mij getart en Europa slechter gemaakt niet IK ! Ja ik blijf negatief zolang er mensen op straat wonen en er voedselbanken zijn.. Ik schaam mij dat dit in Nederland voorkomt en jij Mar61 bent daar voor want u bent een VVD stemmer dus als u voelt ik negatief ben heeft u dat mede veroorzaakt met Den Haag.. Het is makkelijk om positief te zijn als je veel geld en zorgkosten makkelijk kan betalen, gelukkig is niet iedereen zo egocentrisch als u !
Joost schipper 16 March 2017
De VVD heeft 10 zetels verloren en kan beslist niet als een winnaar bestempeld worden van deze afgang hebben ze ook helemaal niks geleerd en gaan de komende 4jaar gewoon op oude voet verder , NL heel slecht incompetent bestuur .
hanshofman 16 March 2017
Max Riders JIj bent zeker van na paars?
hanshofman 16 March 2017
Musica della Via: Helemaal met je eens... Wie goed opgelet heeft afgelopen nacht kon ook zie dat Pechtold nog net half in slikte dat Denk misschien ook maar mee moest praten gezien de samenstelling van het volk... De NOS-mevrouw wauwelde zo druk dat ze er overheen wauwelde en moest zelfs een keer terug gefloten worden door Mark Rutte want ze was weer zoals de NOS waardig al weer een kabinet aan het samen stellen... de arrogantie ten top de hedendaagse NOS en RTL... Hopelijk gaan we geen groene EU leugen aan de macht krijgen... We gaan het zien... En ik ben bang weer dik betalen.. We hebben ook gezien dat de partijen die zo te keer moesten gaan tegen Wilders zelf afgestraft zijn en geen top 3 positie hebben bemachtigt.
Mar61 16 March 2017
Janus77 Nee ik ben zeker geen VVD stemmer, nooit geweest ook. Heb alleen de pest aan altijd zeurende, nietsdoende, beterwetende mensen. En nee, ik heb zeker niet veel geld. Hoezo egocentrisch?? Man, man je loopt elke dag leeg tegen iedereen die iets anders denkt!
Musica della Via 16 March 2017
Als je toch gaat 'muggenziften @Wispelhuis, Het Zeeuws-Vlaamse Turkeye schrijf je anders dan mijn subtiele schrijffoutje. By the Way: Dit schilderachtige gehucht ligt aan de weg Waterlandkerkje-IJzendijke. De naam herinnert aan de versterkingen Groot Turkeyen, Klein Turkeyen en Constantinopel, die prins Maurits hier liet aanleggen aan het begin van de zeventiende eeuw. Zo goed misschien meneer de schoolmeester!
Odyna 16 March 2017
Rutte riep al zijn hele vorige regeerperiode dat geen armoede in Nederland bestaat. Dus Voedselbanken bestaan dan ook niet! Nu wil hij de uitkeringen van de minima inkorten en begrijpt niet dat deze ook nog vakantiegeld krijgen. Als het aan hem ligt, de komende jaren geen koopkracht voor de minima. Je hebt mensen onder de minima die niet willen werken, maar die wél willen en uit deze uitzichtloze situatie willen komen, moeten nu ook onder lijden. Dit zou altijd zo blijven zolang Rutte regeert.
Odyna 16 March 2017
Ook de criminaliteit gaat toenemen nu Partij Denk 3 zetels heeft te bemachtigen. Gisteren las ik nog dat de leider van Denk de moskeeën wilde dwingen om hun stemmen op Denk uit te brengen. Tijdens debatten heeft hij totaal geen respect voor de mening van de voorzitter en medepolitieke partijen. Ziet vrouwen niet graag meeregeren. En dit is nog maar het begin van al de ellende die gaat volgen en deze Wilders al meer dan 10 jaar via de media laat weten. . Straks is het te laat en we hebben geen cultuur meer over. Intussen houdt Rutte vriendjespolitiek tijdens onderhandelingen met de Eurotop en de rijken worden rijker en de armen steeds meer armer !!!
Joost schipper 16 March 2017
Na de commotie van de voorbije week rond het bezoek van enkele Turkse ministers aan Nederland komen er nu ook reacties vanuit Turkije over de uitslag van de verkiezingen van woensdag. Rutte won en Wilders verloor, maar voor Mevlut Cavusoglu, de Turkse minister van Buitenlandse Zaken, maakt dat weinig uit. Als je kijkt naar de vele partijen, dan zie je dat er geen verschil is tussen de democraten en de fascistische Wilders", zo verklaarde Cavusoglu in de Turkse krant Hurriyet. "U bent begonnen met het te laten desintegreren en het naar de afgrond te leiden. Weldra zullen er religieuze oorlogen uitbreken in Europa. Jullie hebben de ondergang van Europa gestart", zo richt hij zich naar de Europese leiders. Denk heeft nu 3 zetels in de 2ekamer en is duidelijk aanhanger van de Turkse dictator president Recep Tayyip Erdogan die op het oorlogspad is , zoiets was eigenlijk wel te verwachten die vent heeft natuurlijk eerst zijn vele miljoenen in het buitenland veiliggesteld .
(((-.-))) 16 March 2017
Ik zie ook maar weinig verschil tussen de PVV en de VVD eigenlijk. Beiden extreem rechts. Nochtans heeft de de-escalatie pogingen van rutte er wel voor gezorgd dat denk nu 3 zetels heeft en noem dat maar krachtig optreden en op ger*t dan. Hij is gewoon een mislukkeling en heeft alles gedaan om maar op het pluche te blijven. De vraag is wie nu ergerhan zijn anus gaat likken om de vrede weer te herstellen, want ze lijken daar niet erg blij met wat rutte en zijn soort geflikt hebben om de macht maar toe te eigenen door de aandacht af te leiden door internationale conventies en rechten aan zijn (l)aars te lappen.
hanshofman 16 March 2017
Joost, Joost mag het weten maar laat die meneer Turk maar in zijn eigen land orde op zaken stellen te beginnen in zijn met machtswellustige hart. Laat hem maar vrede sluiten en een fatsoenlijke plaats geven aan de Koerden en andere minderheden als christenen en anders denkenden als hij zo op democratie gesteld is. En ook het Turkse verleden niet wegstoppen maar gewoon een keer de genocide erkennen en een keer vergeving vragen aan de rest van dat volk. Dat zou de vrede in die regio's een stuk dichterbij brengen. Dat de grijze wolven klup Denk nu 3 zetels heeft, ach de mensen die dat zelf gestimuleerd hebben zullen nog heel wat ergernissen moeten aanhoren bij de debatten. Te gek voor woorden eigenlijk dat een bakermat van dit soort gepeupel als de pvda nu zelf de restjes mag oprapen. En dat over een paar jaar begint men gewoon weer opnieuw. Want leren doet men niet (of wil men niet) in oud politiek Nederland. Doet mij denken aan een man die meende een varken manieren te kunnen bijbrengen en hem begon te wassen en te kleden. Zelfs kreeg het dier een plaatsje in zijn huis op het pluche van de bank . Het leek goed te gaan, tot dat hij de deur op een kier liet staan en het varken een heerlijke poel met modder zag door de kier. Het dier rende de deur uit en begon lekker voor zich zelf in de modder te rollen. Want dat was de oude aard van het dier. Gewoon ik mezelf en wat ik wil voor mijzelf wil denkt een varken. Als een varken DENKEN kan natuurlijk. Een nieuw hart zou de oplossing zijn, maar dan moet je eerst het oude los willen laten. En zo zie je dat ook keer op keer met afgescheiden 1 of 2 mans groepjes.... een machteloze versnippering... en dan maar roepen we hebben de EU nodig, samen sterk... terwijl eerst de boel om wille van eigen macht de boel verzwakt en versnipperd word.
Max Riders 16 March 2017
Janus, je stem is niets waard gebleken. Al je harde woorden hier hebben geen enkel effect. Als je verschil had willen maken had je een andere partij moeten kiezen. Jammer joh :) Stem op de PVV? Stem zonder waarde. Geen invloed op de mensen op de straat en de voedselbanken zo. Het is je aan te rekenen . Wat heeft Janus er aan gedaan: Op de PVV gestemd ........ Gewonnen? Zwaar verloren bedoel je. ( en terecht ). En (((-.-))) wat is er dan met jou ? Dit dat, zus zo. Je reacties zijn bijzonder vreemd. Spreken mensen in je omgeving je daar wel op aan? Je taal gebruik is echt goed.
Max Riders 16 March 2017
Zou me trouwens niets verbazen als ook de PVDA weer mee gaat doen.....
Joost schipper 16 March 2017
Hallo Max Riders is waarschijnlijk niet eens je echte naam en heb een zeelandnet gast account waar je elke user name die er bestaat wel in kan vullen lekker dapper is dat zeg . De Oostenrijkse rechts-populistische FPÖ ziet in de uitslag van de Nederlandse verkiezingen een bevestiging van haar eurosceptische koers. ,,De gevestigde partijen hebben duidelijk stemmen verloren'', zei algemeen secretaris Harald Vilimsky donderdag in Wenen. Ze proberen de nederlaag nu goed te praten. Winnaars zien er anders uit'', aldus Vilimsky, die PVV-leider Geert Wilders tot de echte winnaar uitriep. ,,Al het andere is ontkenning van de werkelijkheid.'' De FPÖ feliciteerde Wilders met zijn succes en vijf zetels winst.
famclaes 16 March 2017
Volgens mij hebben de meeste partijen gewonnen behalve PvdA dan, VVD omdat die de grootste is gebleven, de PVV omdat die er wel zetels bij heeft gekregen maar niet mee hoeft te regeren want volgens mij wilt Wilders dat niet eens en bijna alle andere partijen die er toedoen hebben er zetels bij Een feestje voor iedereen dus
Max Riders 16 March 2017
Hallo Joost Schippers, dat wist ik niet hoor, dat van die algemeen secretaris . Nu ben ik om hoor, je hebt gelijk ( not) hahaha
Mark Tak 16 March 2017
Weet iemand toevallig wat een bus reis naar de Czech Republic kost ?
Max Riders 16 March 2017
Haha Joost mag het weten....
Max Riders 16 March 2017
Man wat een plezier, wat een heerlijke uitslag !
(((-.-))) 16 March 2017
Precies zo famclaes, ze zijn allemaal winnaars, in onverdaagzaamheid zaaien en zakkenvullen. Nou volgens mij is NL nooit zo verdeeld en onverdraagzaam geweest als nu dus alles naar plan.
Joost schipper 16 March 2017
Beste Max Rijnders als deTurkse dictator Tayyip Erdogan besluit alle grenzen helemaal open te gooien dan bestormen miljoenen ilegalen vluchtelingen de EU waaronder ook Nederland , u heeft vast wel wat plaats voor hun over in jou woning het mag ook een tuinhuisje zijn hoor .
(((-.-))) 16 March 2017
Zo is dat max riders, wel eerst betalen en dan mag je als abonnee pas meespreken als je je bekent maakt. Dat zijn nu eenmaal de regels bepaald door joost schipper, blijkbaar de eigenaar van dit online afreaguur hoekje denk ik want veel kan ik niet over hem vinden als eigenaar of persoon dus zal het wel zo zijn. Kom op hé, nu niet negatief bij de pakken neer gaan zitten kniezen over je verlies, gewoon, lekker positief meedoen, Gaaf ! Maar euh,...wel eerst even betalen natuurlijk....
)))-.-((( 16 March 2017
https://www.youtube.com/watch?v=WOA98FB-3CA
famclaes 16 March 2017
Nou haakjes, het had erger gekund hoor met het deel en heers in Nederland maar die partij is met 5 zetels erbij toch niet de partij geworden waar niemand omheen kan
Max Riders 16 March 2017
Net zo makkelijk
K.Tramper 16 March 2017
Inderdaad dat de PVDA geminimaliseerd werd was te verwachten. Het ziekenfonds was te duur dus moest bezuinigen. Oke. Maar wat we er voor terug kregen was waardeloos. 60% van de opbrengst van het zorggeld gaat naar dure inefficiënte maatschappijen met zeer duur personeel, en ze maken nog winst ook. En dan zeer dure reclame spotjes van ons zorg geld. En dan eigen risico van 385 euro. Ga ik in januari naar de reumatoloog en internist dan ben ik het al kwijt. Een boete van 385 euro van 1600 euro salaris. Veel mensen gaan niet meer naar de specialist of tandarts en komen dan later in het ziekenhuis terecht wat veel meer kost. Regelmatig sla ik een specialist over. En dan de Thuiszorg die wegbezuinigd is. Bij ouderen word nooit meer gestofzuigd de ramen gewassen, en zelfs de mensen wassen kan niet meer. Laat ze maar in hun stinkzooi zitten. Dat is wat er van de PVDA over is. Dus Breek maar af die partij En terecht.
(((-.-))) 16 March 2017
@ famclaes, ik bedoelde eigenlijk die andere met dik verlies, waar we blijkbaar niet omheen kunnen. We zullen het wel zien bij de formatie. De zetelsnuivende stoelendans mag beginnen. Als u mij vraagt of het gros van den Haag hun verkiezingsbeloften gelijk bij het vuil zullen zetten om maar ik het kabinet mee te doen dan is de waarschijnlijkheid daarvan reëel aanwezig.
frank2 16 March 2017
IK stem al meer dan 45 jaar liberaal(VVD). Toch ben ik begin jaren 2000 naar het CDA vreemd gegaan. Maar dat is dus niet bevallen. En te hopen dat er een centrumrechts kabinet komt (VVD, CDA, D66 en nog een andere kleine partij). En dat Jezus Klavier met zijn communistische club niet in de regering komt, want dan gaan we echt de rekening gepresenteerd krijgen.
Olderbiker 16 March 2017
@Max riders Quote: Stem op de PVV? Stem zonder waarde Unquote: Dat weet ik nog niet zo net. Waarom is een stem op de PVV zonder waarde? Er zal toch 1 partij correct oppositie moeten voeren. Onder correct oppositie voeren, versta ik een partij die op komt voor het eigen land. Tegen meer Multi kul (dat werkt nog steeds niet, denk aan de Neder Turken die zich meer Turk voelen dan Nederlander). Binnenkort hebben we dat met Somaliërs en noem de rataplan maar op. Of vindt de heer Riders het allemaal prima? Ik lees hier regelmatig, post niet veel. Maar ik heb de indruk dat de Max Riders een internet troll is. Het lukt hem aardig…… want Janus77 trapt er constant in…
(((-.-))) 16 March 2017
lol, een stem op de PVV is zonder waarde omdat die toch nooit mee mogen spelen omdat legitieme volksvertegenwoordigers gewoon uitgesloten kunnen worden. Zo doen we dat. Echt gáááf.
Odyna 16 March 2017
Tuurlijk wijnandn wordt de pvda weer bij betrokken...aangezien dat de samenleving niets heeft te vertellen...de regering gaat tóch weer hun eigen weg...maar ja...dat wordt weer niet gezien...Rutte met waar de arrogantie van afdruipt gaat ook weer zijn eigen weg met de Eurotop...dus? Niets veranderd lol
Odyna 16 March 2017
Wacht maar...nu met Denk...die wel zeggen de waarden en normen van de samenleving te respecteren...maar wél probeerden de moskeeën te dwingen op hem te gaan stemmen.. geen respect tonen in de kamer en liever geen vrouwen willen die regeren....over een aantal jaren geen cultuur meer in Nederland...zoals Wilders zegt ...want het komt sluipend ons land binnen...
hanshofman 16 March 2017
Mark Tak: vliegen vanaf Eindhoven is vaak zeer goedkoop
U moet eerst inloggen voordat u kunt reageren.