Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

een specifiek mailadres in Belgie ontvangt mijn emails niet

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • een specifiek mailadres in Belgie ontvangt mijn emails niet

    Als ik mijn goede vriend in de omgeving van Gent een mailtje stuur ontvangt hij dat stelselmatig niet.
    mijn uitgaande mailserver is mail.zeelandnet :25
    Gebruik ik mijn gmail account dan ontvangt hij mijn mails wel.

    Naar andere mailadressen komen mijn mails verstuurd via mail.zeelandnet wel aan.

    enig idee wat hier aan de hand kan zijn?

  • #2
    Hallo , ik heb daar ook last van. Als je in Nederland emailt , geen probleem. Maar zodra je buiten Nederland email verstuurt dan komt het NIET aan.
    Dat is bij mij al jaren zo. Maar ik gebruik zeelandnet email bijna niet meer , altijd wat .

    Reageer


    • #3
      ransuil Graag ontvang ik een e-mail met je klantgegevens en een korte omschrijving van het probleem. Hierin verneem ik graag het e-mailadres van de afzender en het e-mailadres waar naar toe het is verzonden? Tevens hoor ik graag of het betreffende bericht wel in de map verzonden items staat.

      Je mag deze e-mail richten aan [email protected]

      Reageer


      • #4
        ransuil Ben je hiermee nog verder gegaan?
        Als je via mail.zeelandnet.nl verstuurt, gebruik dan alleen een @zeelandnet.nl e-mailadres als afzender. Veel spamfilters doen een controle op afzender-adres in combinatie met de provider die het bericht aflevert. Klopt die combinatie niet, dan krijgt je mail extra punten. Spam-punten wel te verstaan.
        Wil je een Gmail-adres als afzender gebruiken, stel dan de Google mailserver in (smtp.gmail.com met poort 465/SSL of poort 587/TLS)

        Reageer


        • #5
          Hiermee vestig ik waarschijnlijk een record langzaam antwoorden.
          Log zelden in, alleen als er wat leeft en dan kijk ik zo nu en dan.
          Het is opgelost, de fout laf bij de ontvanger die mij onbewust in zijn lijst ongewenste afzenders had geplaatst.
          Probleem weg.

          Reageer


          • #6
            Bedankt voor de update en goed te horen dat het probleem is opgelost.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X